Nabór wniosków na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej poszerzony został, zgodnie z nowelizacją rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 kwietnia 2021r. o 17 nowych kodów PKD. O dotację przedsiębiorcy mogą wnioskować do 31 sierpnia 2021.
W myśl nowego rozporządzenia przedsiębiorcy z określonych branż mogą otrzymać wsparcie jednokrotnie, dwukrotnie, trzykrotnie, czterokrotnie, a nawet pięciokrotnie, przy czym uwzględnia się świadczenia pobrane już na podstawie rozporządzenia, które obowiązywało do 25 kwietnia 2021r.
Wnioski należy składać wyłącznie w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia. Złożone wnioski zostaną rozpatrzone pod kątem formalnym i merytorycznym.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 24 269 71 73, 24 269 71 51 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@gostynin.praca.gov.pl
Szczegółowe informacje nt. Tarczy znajdują się na stronie internetowej https://psz.praca.gov.pl/ w zakładce TARCZA ANTYKRYZYSOWA.