W związku z wejściem w życie 22.12.2021 r. przepisów art. 15 zze4 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacjami kryzysowymi (Dz.U. 2021 r. poz. 2095, z późn. zm.)
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Gostyninie od 01.01.2022r. do 15.04.2022r.. ogłasza nabór wniosków na DOTACJE DLA MIKRO I MAŁYCH PRZEDSIĘBIORCÓW prowadzących działalność gospodarczą oznaczoną jednym z trzech kodów PKD (RODZAJ PRZEWAŻAJĄCEJ DZIAŁALNOŚCI OZNACZONY KODEM PKD 56.30.Z, 93.29.A LUB 93.29.Z na dzień 31.03.2021r.)
Wnioski należy składać wyłącznie w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl po uruchomieniu przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii użyteczności w postaci elektronicznego formularza wniosków po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia. Złożone wnioski zostaną rozpatrzone pod kątem formalnym i merytorycznym. Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 24 269 71 73, 24 269 71 51 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@gostynin.praca.gov.pl
Szczegółowe informacje dot. Tarczy znajdują się na stronie internetowej https://psz.praca.gov.pl/ w zakładce TARCZA ANTYKRYZYSOWA.