Опубліковувач

Dział Ewidencji, Świadczeń, Informacji i Administracji

 
Dział Ewidencji, Świadczeń, Informacji i Administracji
   
 
(parter)
Wydawanie bieżących zaświadczeń. Przyjmowanie wniosków w sprawie wydania zaświadczeń do potrzeb ZUS, KRUS, zakładów pracy, stażu pracy tel.: 24 269 71 61
fax: 24 269 71 62
Pok. nr 1
(parter)
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy, realizacja obowiązku w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego bezrobotnych, udzielanie informacji w zakresie dokumentów wymaganych do rejestracji
Referent
Małgorzata Dryńkowska
tel.: 24 269 71 64

Referent
Agnieszka Brzezińska
tel.: 24 269 71 64
 
Pok. nr 2
(parter)
Formalna obsługa osób bezrobotnych uprawnionych do zasiłku i stypendiów (z tytułu szkolenia, stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, kontynuowania nauki),  informacje PIT-11, zgłoszenia i wyrejestrowania bezrobotnych i członków ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego, obliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wydawanie zaświadczeń potwierdzających okresy rejestracji i okresy świadczeń na postawie złożonego przez zainteresowaną osobę wniosku w recepcji
Starszy inspektor powiatowy
Ewa Garstka
tel.: 24 269 71 62

Inspektor powiatowy
Anna Augustyniak
tel.: 24 269 71 62
 
Pok. nr 5
(parter)
Kierownik Działu Ewidencji, Swiadczeń, Informacji i Administracji

Kierownik
Dorota Kacerka
tel.: 24 269 71 65
 
Pok. nr 3
(parter)
 

Formalna obsługa bezrobotnych bez prawa do świadczeń oraz poszukujących pracy, zgłoszenia i wyrejestrowania osób bezrobotnych i członków ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego, wyrejestrowania z ewidencji bezrobotnych i poszukujących pracy
Wydawanie zaświadczeń
Zamówienia publiczne


Pomoc Administracyjna
Elżbieta Kaszewska
tel.: 24 269 71 63

Pomoc Administracyjna
Dagmara Bulska
tel.: 24 269 71 63

Pomoc Administracyjna

Dominika Jankowska
tel.: 24 269 71 63
 
Pok. nr 6
(parter)
ARCHIWUM
Zamówienia publiczne

Inspektor
Marlena Myszkowska
tel.: 24 269 71 60
e-mail:
m.myszkowska@gostynin.praca.gov.pl
 


 

Informacje o publikacji dokumentu